In progress: Valentine mk. III

Wróciłem wreszcie do Walentynki. Wcześniej trochę odrzucała mnie od niej ilość część, na szczęście przemogłem się. ;)  Przymierzyłem też przedział transmisji do wanny - po drobnych poprawkach wszystko jest OK.
Pobawiłem się też tłumikiem i rurą wydechową, robiąc na niej imitację rdzy i złuszczonej farby. Do tego celu użyłem szpachlówki, kleju i kawałków chusteczki, które przykleiłem CA, a następnie w części odrywałem.  
Skleiłem trochę detali na kadłubie, wymaga on już niewielkich prac do końca.

I've made some progress.  I tried to fit the transmission compartment – everything’s OK.  I added some details on hull and it’s almost ready to paint.  Also I was working on exhaust pipe. I made rust texture with remains of base paint. I used putty, glue and fragments of tissue which I glued to the Exhaust. 

Komentarze