BMP-1P - weathering. Step II

Cześć,

Dzisiejszą relację sponsoruje słowo "Zacieki". ;)

Tymczasem podziałałem nieco więcej. Zabezpieczyłem to co miałem mgiełką z tamiyowskiego matu. Następnie przystąpiłem do robienia bazy pod pigmenty. Tu i ówdzie model pokryłem specyfikami AK - Africa Dust i Rainmarks for NATO tanks - czy to w formie plam, czy zacieków. Następnie wyraziste i cieniutkie zacieki malowałem farbami akrylowymi. Teraz może się wydawać, że niektóre z nich są "z niczego" - ale dy pojawią się pigmenty wszystko sie zgra.

Hi,
The sponsor of today's post is word "streaks" ;)

I made some streaks using AK products - Africa Dust and Rainmarks for NATO Tanks. This should be good base for pigments. Smaller and clearer streaks(both dark and bright) were made with acrylic paints.  Sometimes I mixed paint with gloss coat, for greasy effect.

Poza tym uzupełniłem nieco ciemne zacieki - przez dodanie wyraźnych i cienkich, również malowanych akrylami. Tu i tam farbkę mieszałem z sidoluxem żeby nadać plamom i zaciekom nieco "tłustości". ;)

Pozdrowienia!

Komentarze