Gallery: YW 531, Albania 2003, Bronco 1/35

 Jak zwykle na początku - zapraszam na profil Facebook AFVs in miniature - w przeciwieństwie do tej strony jest aktualizowany na bieżąco!


First of all - I'd like to invite you to my Facebook profile AFVs in miniature - it's updated on regular basis, not as this page.


Cześć, 

W ramach nadrabiania zaległości na stronie, chciałbym Wam pokazać model, który powstawał w ostatnich miesiącach niejako "na boku". Transporter opancerzony YW 531, rodem z Chin, a w malowaniu ex-albańskim - jako bazę służyło mi to jedno zdjęcie oryginału, uchwycone gdzieś w bazie wojskowej na terenie Albanii w 2003 roku. 




I'm trying to make some updates on this site, so today I'd like to show you a model, which I've been building for the last few months - YW 531, a Chinese APC which was in Albanian service. My main reference photo was those which you can see above. 

Model traktowałem dość relaksacyjnie, wprowadziłem w nim minimalne przeróbki w stylu pocienienia błotników, przekręcenia peryskopów na wzór oryginału i wymiany paru pojedynczych części. 

This was a relaxing project, so I only made some minor improvements like thinning down the fenders, turning the periscopes to the sides (like on the real vehicle) and so on.

















Jeśli podobają Ci się moje modele i artykuły możesz wesprzeć mnie symboliczną kawką, żebym miał siłę zarywać noce i wyszukiwać, a potem budować ciekawe modele! 


If you like my works and articles you can easily support me with a symbolic coffee so that I can spend the next nights on searching for and then building interesting models!





Komentarze