Gallery: OT M-60PB, Srebrenica 1995

 Jak zwykle na początku - zapraszam na profil Facebook AFVs in miniature - w przeciwieństwie do tej strony jest aktualizowany na bieżąco!


First of all - I'd like to invite you to my Facebook profile AFVs in miniature - it's updated on regular basis, not as this page.  


Cześć, 
Model skończyłem już w październiku 2020 roku, ale jakoś się nie zebrałem, żeby opublikować tu zdjęcia. 

The model is based on photos of OT M-60PB from 1st Bratunac Brigade which took part in many battles in Eastern Bosnia during the war 1992-1995. My main inspiration were shots taken in July 1995.
I have reworked many things in the model and that is the final result. Please check my Facebook site for more photos from building stage. Hope you will enjoy it. ;)
Feel free to like, comment and share it with friends. ;)


OT-M60PB, Wschodnia Bośnia 1995,


Przedstawiam Wam zdjęcia mojego najnowszego modelu. Inspiracją był pojazd z 1. Bratunackiej Brygady Lekkiej Piechoty, która brała udział w walkach na terenie wschodniej Bośni. Bazą do budowy była żywica Triglav Model, którą jednak znacząco przerobiłem. Zdjęcia z budowy są na moim fp na Facebooku. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. ;)
















Jeśli podobają Ci się moje modele i artykuły możesz wesprzeć mnie symboliczną kawką, żebym miał siłę zarywać noce i wyszukiwać, a potem budować ciekawe modele! 


If you like my works and articles you can easily support me with a symbolic coffee so that I can spend the next nights on searching for and then building interesting models!


Komentarze