piątek, 6 czerwca 2014

New/old project: BMD-1 - re-painting

Cześć,
Bardzo dawno temu moim celem było wykonanie modelu BMD-1 z konfliktu w Osetii z 2008r. Konkretnie tego:

Hi, 
Long time ago I was trying to built a model of this BMD-1 from war in Ossetia 2008. 

Do tego celu postanowiłem wykorzystać zestaw Zvezdy, który posiadał świetny detal kadłuba oraz zestaw Skifa, z którego wziąłem koła jezdne i ogniwkowe gąsienice. Do tego sam dorobiłem kilka rzeczy.
I decided to use for that purpose well-detailed hull and turret from Zvezda kit, and road wheels with tracks from Skif. Some details I made by myself.                                 
Niestety w tamtym czasie - a więc jakieś 3-4 lata temu nie byłem w stanie pomalować go w satysfakcjonujący sposób. Model wielokrotnie był przemalowywany.... jednak bez zadowalających rezultatów. Ostatnie 3 lata spędził zamknięty w szafce z prawie całkowicie zmytą farbą.

At that time I couldn't paint it well. I was still 
dissatisfied, and I tried to repaint the BMD many times. Unsuccessfully. The model has been locked in box for three years.


Jednak przedwczoraj tknięty niejasną potrzebą wygrzebałem go z szafy, wyciągnąłem z pudełka... I postanowiłem dać mu ostatnią szansę. Jeśli tym razem się nie uda, to chyba wyrzucę go w diabły jako model nad którym ciąży fatum. :)
Tym razem jednak wybrałem inny egzemplarz za wzór: 
But two day ago, I had strange sense... I decided to give the BMD the last chance. If I fail again I will throw it away. :) I chose photos of another BMD to base on them. 



Wczoraj zmyłem resztki farby i uzupełniłem wszelkie brakujące po tak długim "leżakowaniu" elementy.

Yesterday I cleaned the model from remains of paint. I also added all missing parts. 



A tak to wygląda po bazowych kolorach: 


This is how it looks after the base paint:
Nie mam bladego pojęcia, co będzie dalej... Tak czy siak, życzcie mi powodzenia!
I have no idea what will be next... Anyway, wish me luck!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz