poniedziałek, 24 listopada 2014

T-64BV - little things make a big difference ;)

Cześć, 
Malutka poprawka, z gatunku tych małych rzeczy robiących wielką różnicę. :) Pojawiły się dodatkowe linki do zbiorników paliwa.


Really small modification - I added links for fuel tanks.
Now the job is 100% done.

sobota, 22 listopada 2014

T-64BV - ready for painting!

Cześć,

Z przykrością, ale muszę zawiesić projekt.
It seems that I have to stop my project. But don't worry!
Everything is fine! I will explain it at the end.

Żartowałem!
Bez przykrości, ale faktycznie przez pewien czas aktualizacji nie będzie. Pod koniec posta pochwalę się czemu.









The model is ready for painting. I changed position of NSVT hmg
and commander's cupola. 


Budowę uważam za zakończoną. Wszystkie śruby i kostki na miejscu, poprawiłem jeszcze umiejscowienie drugiej podstawy pod wyrzutniki granatów dymnych, przekręciłem kopułkę dowódcy z karabinem NSWT lekko na skos. Nie lubię jak jest od linijki wszystko. ;)

I also displaced second smoke discharger a bit higher than first one. 

I found some load for this tank. The rest will be added later

Pozostaje mi tylko wymienić belkę drewnianą, która obecnie jest tymczasowa. Ułożyłem też na modelu część bambetli, które znalazłem na warsztacie i które, jak sądzę, będą się nadawać.











The wooden bean is temporarily here.
I will replaced it with better one.

Więc skąd ta przerwa? Po prostu żal i strach malować ten model moim starym klekotem z rozepchaną dyszą i krzywą igłą. :D
Pod choinkę dziewczyna obiecała mi H&S Ultra, tak więc grzecznie odkładam model do pudła i czekam.
Tym samym na razie ten warsztat idzie chwilowo w odstawkę, a ja życząc wszystkim aby Wasze drugie połówki miały takie podejście do naszego hobby idę szukać czegoś nowego do rozbabrania.  :)






The break is caused because I don't want to paint this model with my old, damaged airbrush. My girlfriend promised me new one as a Christmas gift. So I'm patiently waiting for that and thinking about new project. :-)

poniedziałek, 17 listopada 2014

T-64BV - almost ready for painting

Cześć,

No i praktycznie dobrnąłem do końca roboty. Pozostały już tylko drobne poprawki i najbardziej niewdzięczna robota - doklejanie brakujących śrub do kostek ERA - wcześniej trochę to zaniedbałem.





The job is almost done! T-64 needs only some minor corrections and PE bolts on some of ERA bricks... I neglected it previously.

Tymczasem na modelu pojawiły się już wszystkie dodatkowe panele z pancerzem reaktywnym, kable przy wyrzutnikach granatów dymnych, lina holownicza, obejmy(?) na zasobnikach na błotnikach i kilka innych detali.





Since last update I have added some details: last extra ERA-panels, tow cable, cables for smoke dischargers, clamps(?) on fender's boxes.

niedziela, 2 listopada 2014

T-64BV - much more bricks than earlier ;)

Cześć,

Żeby nie było, że nic nie robię... to robię i to całkiem sporo, chociaż czasu ciągle za mało.

Model otrzymał część dosztukowanych paneli z pancerzem reaktywnym na wieży. Poszło to łatwiej niż sądziłem, ale mając dwie lewe ręce do każdych, nawet drobnych przeróbek, podchodzę z rezerwą. :)
I made first additional ERA panels on turret. It was easier than I thought!

Skróciłem też ten okrągły zasobnik umocowany na skrzyni na tyle wieży. Okazało się, że ze zestawowy jest za długi i przez to nie dałoby się zamontować tam panelu z 4 kostkami ERA.

I shortened the round box on the top of the turret. It was necessary to mount properly the ERA panel. 
I added some extra ERA bricks on turret, and ammunition belt to machine gun.
Dorzuciłem też taśmę amunicyjną do karabinu maszynowego i trochę pojedynczych "nadprogramowych" kostek, tu i ówdzie, które wypatrzyłem na zdjęciach.

I also made all ERA bricks on front of the tank. The work on bricks is almost finished... Almost. ;)
Na kadłubie z kolei zmontowany cały pancerz reaktywny na przodzie, łącznie z listwami na dole kadłuba. Cóż, wyszło w moim odczuciu dość średnio, ale po pomalowaniu może nie będzie kłuć w oczy.
Na tą chwilę to chyba tyle... Model oczywiście złożony na sucho. Wyjeżdżam na 2 tyg z kraju, odpocznę od tych cholernych kostek i powoli zmierzamy do końca budowy. Pozostało zrobić 4 panele z kostkami na wieżę, dodać trochę detali, kabli, poprawić to i owo... 


Pozdrowienia!