Sd.Kfz. 222 Tristar 1/35

Cześć,
Po paru tygodniach "odpoczynku" od modeli wracam do hobby tym oto relaksacyjnym projektem.
Model nabyłem po okazyjnej cenie - to właśnie ona skłoniła mnie do kupna. Ale nie tylko samą ceną człowiek żyje - dodatkowym plusem było bułgarskie malowanie dostępne w pudełku.

Hi,
After T-64 I'm coming back with this simple and relaxing project - Sd.Kfz. 222 from Bulgarian Army. I decided to build this one because I really like Bulgaria, and it's quite unusual subject.


Mam sentyment do tego kraju - z racji, że moja dziewczyna uczy się bułgarskiego i sam spędziłem tam kilka bardzo fajnych dni. A więc będzie Bułgar!



Oto jak model wygląda w tej chwili - ogólnie spasowanie jest super, szpachli nie trzeba, poza pojedynczymi jamkami skurczowymi. W zgodność historyczną i inne duperele nie wnikam - mam przesyt po T-64. ;-)

This is how the model looks like at the moment - it's really nice, the fitting is great, till now I didn't have any problems.







Komentarze