Sd. Kfz. 222 - winter camo

Cześć,

The base for winter camo. White paint applied on Heavy Chipping
Fluid from AK Interactive. After it was dry I made some scratches
and other similar effects. 
Jak napisałem, tak zrobiłem - oto moje nieśmiałe próby wymalowania starego, zużytego, zimowego kamuflażu.

Najpierw model potraktowałem specyfikiem Heavy Chipping od AK, a następnie mgiełką białej farby na niektórych powierzchniach. Po wyschnięciu nadmiar farby zdrapałem wykonując bazę pod dalsze zabiegi.

Kolejnym krokiem było zróżnicowanie białej farby. Przy pomocy gąbki i drobnego pędzelka dodałem trochę jaśniejszych plamek, zróżnicowanie efektów uzyskując dzięki różnym stopniom rozcieńczenia farbki - gęstszej użyłem by namalować wyraźniejsze plamy, mocniej rozrzedzonej do tych transparentnych.

Na koniec dodałem zacieki - te wyraźniejsze malując cienkim pędzelkiem rozrzedzoną farbą akrylową, transparentne zaś białą olejną dla plastyków ścieraną płaskim pędzlem moczonym w benzynie do zapalniczek.

Teraz pozostaje pomalować detale i możemy wkraczać z filtrami, washem i resztą syfingu. ;)


In the next step I added some white color using brush and sponge. Then the camo appeared to be much more interesting. But it wasn't the end! After this, I painted some white streaks using white acrylic paint for sharper ones, and white oil paint for more transparent.

Now I'm going to paint details and apply some filters..

Komentarze