BMP-1P - weathering. Step I.

Cześć,

Jadę dalej z malowaniem. Aktualnie - popracowałem nad pierwszą warstwą syfów. Przy pomocy farb olejnych i paru specyfików AK narobiłem zacieków i plam. Złożyłem też gąsienice, boczne fartuchy, dokleiłem ppk - innymi słowy bewup stoi już o własnych siłach. Tak jak się spodziewałem dopasowanie fartuchów do fototrawionych zawiasów było mordęgą - przekleństw sypało się nie mniej niż rakiet z GRADów pod rzeczonym w tym temacie Debalcewem. Ale jakoś poszło. ;)


Hi,
I have started the weathering. Firstly I decided to make some streaks and stains using oil paints and AK Interactive paints. I also glued the wheels and tracks. I had some problems with side skirts, but everything is fine already, and on it's place.

Teraz zamierzam tą pierwszą warstwę zabezpieczyć lakierem matowym i na to pójdzie reszta brudów.

Pozdrowienia!

Komentarze