BMD-2 - filters, dust and details



Cześć,

Rozpoczął się okres gaszenia kamuflażu. Wykonałem na modelu kilka filtrów - żółte/kremowe, brązowe i białe. Pomalowałem detale, a na wannie kadłuba psiknąłem odrobinę Buff Tamki, jako bazę pod przyszłe brudzenie. Zająłem się też nieco gąsienicami i obecnie wyglądają one tak jak na obrazku poniżej. Zobaczyłem też na zdjęciach oryginału, że BMD ma przypięte do zaczepów na wieży zapasowe ogniwa gąsienic - więc pojawiły się również na moim modelu. Teraz w zasadzie rozpocznie się najciekawsza faza męczenia.




Hi,

I applied few filters on model - brown, yellow/sandy and white. I also painted details, and made a bit of dust using airbrush and Tamiya's Buff paint. As you can see I also started to work with tracks.
I noticed that the real BMD-2 had track links added on it's turret so I decided to do the same on model.


Komentarze