T-72 mod. 1989 - chassis in progress

Cześć,
Czas na pierwszą aktualizację.
Wyszlifowane koła - po pozbyciu się szwów i jamek przejechałem bandaże tu i ówdzie skalpelem/pilnikiem dodając uszkodzeń. Na koniec wydziabałem koła sztywnym pędzlem maczanym w nitro.

Hi,
Firstly I have sanded the wheels - they had awful mold seams. Then I made some damages on rubber parts using scalpel, and nitro solvent.

Przód kadłuba - tu pierwsza różnica pomiędzy tym, co proponuje Trumpeter, a co mamy w rzeczywistości. Trzeba wybrać inną płytę przednią wanny kadłuba, z zaczepami do montażu trału KMT-7. Ja ogarnąłem się z tym dopiero po fakcie, w efekcie odciąłem rzeczone zaczepy i przykleiłem do kadłuba.


Czekają mnie jeszcze drobne przeróbki przedniej płyty, dorobienie paru spawów i zaszpachlowanie szpar na mechanizmach kół napinających.

Secondly I had to correct front plate of chassis. There is still some work to do.

Komentarze