T-72B mod. 1989 - rear hull in progress

Cześć,

Tymczasem szybki raport - można powiedzieć prosto z warsztatu, więc tu i ówdzie są niedoróbki. Ostatnio znowu czasu mniej, ale trochę działałem nad tyłem kadłuba. I jest parę problemów.

Hi,

A quick report almost directly from workbench - so there is still some work to do. At the meantime I have some progress with T-72, anyway there are few problems which I need to solve.

1) Trzeba było przerobić całą tylną płytę wanny kadłuba - załatać dziury, dorobić uchwyty na gąsienice(już mi się powichrowały - będą poprawki). Wkrótce przyjdzie czas na spawy.

I had to correct rear plate of hull - fill the gaps, and made new handles for tracks. Now it's time for weld seams.








2) Musiałem przerobić uchwyty na zbiorniki paliwa - te obecne to takie mocno wstępne zabawy. Przy okazji wyszło, że Trumpeter trochę się z nimi machnął:

I had to correct a bit hooks for fuel tanks. I also noticed that there is a problem with position of them on the model ->

W modelu znacznie odstają od kadłuba.
A skoro już się z nimi grzebię, to nie powinno problemem ich przesunięcie do odpowiedniej pozycji.

The hooks are too far from hull, but it should be easy to fix.

3) Ogniwa gąsienic nie pasują do kół napędowych - nie pomyślałem o tym wcześniej.  Ale już lecą do mnie odpowiednie(mam nadzieję!) koła.

Track links which I bought doesn't fit to the sprocket wheels, so I have already ordered another ones.








Pozdrowienia!

Komentarze