T-72B obr. 1989 - ready for painting!

Dzięki!
Po pierwsze to wesołych świąt życzę wszystkim obchodzącym! ;)
Po drugie to dzięki świątecznej przerwie mogłem poświęcić niemalże cały boży dzień na model, co dawno mi się nie zdarzyło. Dzięki temu Teciak jest już gotów do malowania.
Znowu pozwolę sobie krótko i zwięźle ująć to, co jest zrobione:

- złożyłem do kupy karabin NSWT, z wykorzystaniem metalowej lufy Magic Models. Trochę mi się reszta Trumpka nie podobała, więc co nieco dorobiłem przy nim sam.
- pojawiły się wszelkie reflektory na wieży wraz z okablowaniem
- czujnik(?) (wiatru?), który powinien się znajdować z tyłu wieży zastąpiłem zwykłą lampą - bo oryginał czujnika nie posiada, a wydaje mi się, że w takiej sytuacji powinna tam się znaleźć rzeczona lampa.
- poprawiłem wreszcie "uchwyty na uchwyty" dodatkowych zbiorników paliwa na tyle kadłuba.
- wyspawałem całą resztę wymagających tego miejsc
- przykleiłem kostki pancerza Kontakt-5 na wieży. Poprawiłem pozycję części z nich, oraz dla fantazji wymieniłem dwie z nich na Kontakt-1. A co.
- poprawiłem nieco instalacje przy przednich lampach, pojawiły się brakujące rurki na przewody i same przewody,
- dodałem dwie kostki Kontakt-1 na przodzie wieży
- zrobiłem puste uchwyty na skrzynki amunicyjne do NSWT na wieży.
- przygotowałem jakieś wstępne pierdoły do rzucenia na błotniki, żeby tak pusto nie było bez zbiorników i zasobników.
- chochliki ukradły zakrętkę od zbiornika nad wydechem. ;)



 Hi! 
Happy Easter to everyone! I have had a lot of free time so I was able to finish the T-72. It is ready for painting. This is the list of all my actions: 
- added NSVT machine gun with metal barrel and some small modifications 
- added lights with wires on the turret 
- weld seams wherever it was needed
- Kontak-5 bricks on the turret with corrected placement of them. I decided to add two Kontakt-1 bricks for greater diversity ;)





 
- added missing tubes for cables on the front of the turret 
- two Kontakt-1 bricks on the front of the turret 
- empty clasps for NSVT ammo boxes on the turret 
- some stash which I'm going to add on the fenders 
- imps stole fuel cap ;) 






 Przy zdjęciach porobiłem trochę zbliżeń, więc wiadomo, że wyszło kilka baboli niekoniecznie dobrze widocznych gołym okiem. Teraz sobie na spokojnie to poprawię i może wkrótce zacznę malować.









Pozdrowienia!

Komentarze