T-60 Miniart 1:35 - photos from workbench

Cześć,

 


Dawno mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że nic nie robiłem. Zaniedbałem tą stronę - i obawiam się, że tak może już być. Dlatego wszystkich zaitneresowanych zapraszam do śledzenia w pierwszej kolejności strony na Facebook - https://www.facebook.com/afvsinminiature/






It's been a long time since I wrote something here. I don't have enough time, but it doesn't mean that I'm over with modelling. If you are interested in my works, please visit my facebook site: https://www.facebook.com/afvsinminiature/ I try to post on it much more often than here.

T-60 Miniart + gąsienice Masterclub i troszkę własnych przeróbek.

- przerobiłem koła napinające na wersję bez bandaża gumowego

- lufę działka SZWAK wykonałem z igły lekarskiej,

- dodałem okablowanie silnika i resztę instalacji elektrycznej w wozie.
- wymieniłem gąsienice na metalowe Masterclub
- podwozie wykonałem częściowo ruchome
- wymieniłem zasobniki na błotnikach na zrobione od podstaw,
- wymieniłem jedno koło na pełne z modelu Aeroplast.
- wyrzeźbiłem parę spawów, bambetli itp. małe przeróbki.


Ready! T-60 Miniart 1:35 with Masterclub metal tracks and some other small modifications:

- idler wheel without rubber ring

- ShVAK gun made from medical needle

- Cables made from wire

- partly movable suspension

- scratch build stowage boxes

- few weld seams and other minor improvements.. Hope you will like it!













Komentarze