Gallery: ZSU-57-2 "Drina Wolves" Trumpeter 1/35

Witajcie!



Jak zwykle na początku - zapraszam na profil Facebook AFVs in miniature - w przeciwieństwie do tej strony jest aktualizowany na bieżąco! 

First of all - I'd like to invite you to my Facebook profile AFVs in miniature - it's updated on regular basis, unlike this page. 




Uf... Koniec. To jeden z najbardziej zajmujących modeli w mojej dotychczasowej karierze. Nie tylko ze względów czysto modelarskich, ale także godzin spędzonych na zagłębianiu niuansów wojny w Bośni jako takiej i udziału w niej batalionu "Wilki z Driny".

Na początek dziękuję wszystkim odwiedzającym wątek warsztatowy i udzielającym się w nim - kilka osób swoich spostrzeżeniami naprawdę bardzo mi pomogło.

W skrócie - ZSU-57-2 należało do do Batalionu "Wilki z Driny", 1. Zvornickiej Brygady Piechoty, Korpusu Drina, Armii Republiki Serbskiej. Jednostka wzięła udział w niemalże wszystkich dużych operacjach wojskowych bośniackich Sebów w latach 1993-96. Żeby nie rozpisywać się zanadto stworzyłem mapkę, która może nieco rozjaśni to i owo.


ZSU-57-2 "Drina Wolves" Battalion, 1st Zvornik Brigade, Drina Corps, Army of Republika Srpska. 28.02.1996

I used Trumpeter set with Friul tracks, Aber barrels, Star Decals markings, Eureka XXL towing cables, and many scratch-build parts. This map should told you a little bit about this unit and it's participation in War in Bosnia




O samym pojeździe niewiele wiadomo, mnóstwa rzeczy musiałem się domyślać lub sobie dopowiedzieć. Ostatecznie zdecydowałem się na odwzorowanie scenki z poniższej fotografii:



I decided to reproduce this photo 


Do budowy modelu wykorzystałem:
- model Trumpetera,
- gąsienice Friul
- Lufy Aber
- liny holownicze Eureka XXL
- kalki Star Decals
- sporo własnych dodatków z blaszek, polistyrenu, gumy magnetycznej, drutu, itd., itp...


Zapraszam do oglądania:







































Model zaś, wraz z małym albumem - dokumentacją i "dodatkiem" idzie na półkę. :D


Jeśli podobają Ci się moje modele i artykuły możesz wesprzeć mnie symboliczną kawką, żebym miał siłę zarywać noce i wyszukiwać, a potem budować ciekawe modele! 


If you like my works and articles you can easily support me with a symbolic coffee so that I can spend the next nights on searching for and then building interesting models!



Pozdrowienia!

Komentarze