czwartek, 29 grudnia 2011

Valentine mk. III malowanie cz. II. Painting step 2.

Model dostał pierwszy filtr z olejnej sieny palonej. Zrobiłem też odpryski. Do tego celu wykorzystałem farby Pactra. A123, A103, A1 i białą. Najpierw przy pomocy piaskowej A123 i białej wykonałem odpryski na zielonej farbie, symulujące lekkie "zmęczenie" zielonych plam. Potem dodałem odpryski z mieszanki A1 i A103, a na koniec samą A103. Do ich zrobienia użyłem zarówno pędzla jak i gąbki.
Poprawiłem też kamuflaż na prawym fartuchu.
Scratches&Chips: I used Pactra colours: Rot Braun(A103)+Black(A1) and Pale Stone(A123)+White. I made light sand chips especially on green camouflage. Then I used mix of A1 and A103. At the end I made chips only with A103 paint. To paint chips I used thin brush and sponge.

Filter:
Made from oil paint Burnt Sienna.
Also I corrected camouflage on the right side of the model.

1 komentarz: