GMC & Bofors - painting step I

Cześć,
Wstępne kolory wymalowane. Ale po kolei.
1. Model najpierw otrzymał czarny podkład w sprayu. Na to poszła czerwonobrązowa i piaskowa(w kilku odcieniach) Tamyia, jako baza pod lakier do włosów. Kolorki zabezpieczyłem sidoluxem i psiknąłem rzeczony lakier. (Wybaczcie nienajlepsze zdjęcie, ale w trakcie prac nie miałem dostępu do porządniejszego aparatu)
Firstly I covered the model with black primer. Then I applied red brown and sand colors as a base for chipping. I secured paints with gloss coat and then applied  hair spray.

2. Model wypsikany bazowym kolorem. Bofors, jako że cała konstrukcja była improwizowaną przez samych Francuzów dostał minimalnie inny odcień zieleni. Położone kolorki przy pomocy wody, pędzla i wykałaczki obdrapałem.
The model is painted with base colour. I made scratches using hard brush and water. 

The Bofors is painted with a bit different shade of green. I want to show in this way that GMC with Bofors gun was a field-made modification.
This is the result of hair spray technique.

3. Wydrapany model zabezpieczyłem sidoluxem i położyłem kalki. Muszę je pochwalić - ułożyły się świetnie. Tak świetnie, że nie mogłem się powstrzymać i na tył paki dałem "bonusowy" emblemat Wolnych Francuzów. Na błotnikach zamiast kalki sam wymalowałem białe pasy i obdrapałem nieco.
I applied the gloss coat and decals. The decals are great and easy to add, so I decided to add one more extra emblem on the back of GMC.





Teraz czas na mozolne malowanie detali wszelakich...
Pozdrowienia!

Komentarze