GMC&Bofors Hobby Boss 1/35

Cześć i czołem!

Rozpoczynam taki oto przyjemny(mam nadzieję) projekcik wakacyjny. GMC z Boforsem plot od Hobby Bossa. Skala oczywiście 1/35.

Jak widzicie do modelu dokładam tylko lufkę RB, dodatkowe skrzynki amunicyjne z Panzerartu i amunicję... do 2funtówki. Ja osobiście wielkiej różnicy między nią a tą z Boforsa nie widzę, a miło będzie rozsypać troszkę łusek tu i tam. :)
Może jeszcze okabluję tylko silnik i ew. samego Boforsa. Nie robię też modelu  konkretnego zdjęcia. Ot takiego zwykłego:

Co do samego produktu HB - na razie zastrzeżeń nie mam.

Inboxa nie robię, bo w sieci jest ich kilka. Mogę tylko powiedzieć, że na pierwszy rzut oka część wyglądają bardzo ładnie.

Możliwe, że projekt będzie miał niski priorytet, bo dojrzewa we mnie coś większego... prosto zza naszej wschodniej granicy, z dużą ilością kostek ERA w różnych kolorach. :)

Hi,
I'm starting a new project. GMC with Bofors AA gun from Hobby Boss in 1/35 scale. I will add to this kit metal barrel and ammunition from RB Model and resin ammo boxes.

Komentarze