niedziela, 2 listopada 2014

T-64BV - much more bricks than earlier ;)

Cześć,

Żeby nie było, że nic nie robię... to robię i to całkiem sporo, chociaż czasu ciągle za mało.

Model otrzymał część dosztukowanych paneli z pancerzem reaktywnym na wieży. Poszło to łatwiej niż sądziłem, ale mając dwie lewe ręce do każdych, nawet drobnych przeróbek, podchodzę z rezerwą. :)
I made first additional ERA panels on turret. It was easier than I thought!

Skróciłem też ten okrągły zasobnik umocowany na skrzyni na tyle wieży. Okazało się, że ze zestawowy jest za długi i przez to nie dałoby się zamontować tam panelu z 4 kostkami ERA.

I shortened the round box on the top of the turret. It was necessary to mount properly the ERA panel. 
I added some extra ERA bricks on turret, and ammunition belt to machine gun.
Dorzuciłem też taśmę amunicyjną do karabinu maszynowego i trochę pojedynczych "nadprogramowych" kostek, tu i ówdzie, które wypatrzyłem na zdjęciach.

I also made all ERA bricks on front of the tank. The work on bricks is almost finished... Almost. ;)
Na kadłubie z kolei zmontowany cały pancerz reaktywny na przodzie, łącznie z listwami na dole kadłuba. Cóż, wyszło w moim odczuciu dość średnio, ale po pomalowaniu może nie będzie kłuć w oczy.
Na tą chwilę to chyba tyle... Model oczywiście złożony na sucho. Wyjeżdżam na 2 tyg z kraju, odpocznę od tych cholernych kostek i powoli zmierzamy do końca budowy. Pozostało zrobić 4 panele z kostkami na wieżę, dodać trochę detali, kabli, poprawić to i owo... 


Pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz