T-64BV - base

Cześć,

Dzisiaj kilka słów nt. podstawki
Po pierwsze - powinienem gipsem przeciągnąć całość asfaltu, albo nie robić tego wcale. Na szczęście model zakryje praktycznie całość asfaltu, dlatego już tego nie będę ruszał.
 Oto kolorki użyte do wstępnego pomalowania podstawki. Czarny szary i biały poszły na asfalt. Czarny, brązowy i zielony na ziemię, jako podkład pod trawkę.
Trawa to mieszanki obu zieleni i żółtego, natomiast blok betonowy pomalowałem resztką mieszanki na asfalt - czyli jasną szarością - z małym dodatkiem brązu i zieleni.

These are all colors that I used for base. Black grey and white for road, Brown, black and green for earth(in fact it's not visible under the grass). Both green colors and yellow for grass.



Nie miałem pomysłu na jakieś konkretne wykonanie śladów po gąsienicach na asfalcie, więc postanowiłem zaryzykować i wymalowałem po prostu białawe rysy... Efekt pozostawiam Wam do oceny.

I made some traces of the tracks on road using white paint and small brush... I'm not sure if it's good effect, so feel free to comment and share your opinions.






Kilka słów o bloku betonowym. Po wymalowaniu na podstawowy kolor użyłem resztek mieszanki brązu i zielonego by aerografem podmalować zacieki i zabrudzenia u dołu bloku. Następnie płynem Rust Streaks pomalowałem metalowe pręty i uchwyty i zrobiłem drobne zacieki. Drugi specyfik posłużył mi do wykonania płukanki i zacieków na całej powierzchni.

A few more words about concrete block. After applying the base paint I painted some streaks and stains with airbrush. I used mix of brown and green for that. Then I applied AK Rust Streaks on steel rods and AK Dark Mud as a filter and dirt streaks.


A tak podstawka wyglądała po zastosowaniu pigmentów. Dokleiłem też troszkę śmieci przy krawężniku. Chyba muszę nieco przyciemnić asfalt bo wyszedł trochę za jasno.

This is how it looks after the pigments. I added some garbage near the curb, and I will probably darken the road - it's a bit too bright.






To już chyba ostatnie zdjęcia modelu przed galerią. Jeśli macie jakiekolwiek sugestie, bądź obiekcje - piszcie! 

These are probably the last photos of the model before the gallery. So if you have any suggestions - please let me know! 



Komentarze