środa, 25 marca 2015

T-72 - hull in progress

Cześć

Aktualizację miałem wrzucić już wczoraj. Skleiłem sobie cośtam na tyle kadłuba... ale coś nie grało mi z uchwytami na beczki paliwa.
The first version of hull. I glued drums handles and then I noticed that something is wrong with them...

Okazało się, że Trumpeter przygotował nam te części pod umocowanie beczek, a jak ktoś chce zrobić puste uchwyty to ma problem. Minusik dla Trumpka, a dla mnie parę minut roboty więcej. Ostatecznie cały tył upodobniłem do tego, co widziałem na zdjęciach.

Pojawiły się widoczne powyżej detale, poprawiłem uchwyty na beczki, zmaltretowałem trochę siatki nad wlotem/wylotem(nie znam się. ;-) ) powietrza.

I corrected the handles, and added few details that I had seen on walkaround pictures.


Trochę oberwało się też bandażom gumowym na kołach.
I made some damage on the rubber rims.

I na tą chwilkę to by było na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz