T-72 - barrel

Cześć!

Znalazłem troszkę czasu i nieco ruszyłem do przodu z robotą.
Największym problemem od początku budowy jawiło mi się zrobienie lufy z uszkodzoną osłoną termoizolacyjną. Rozważałem kupno dość drogich produktów zza wschodniej granicy, gdzie ta osłona jest wykonana w formie fototrawionych blaszek do zagięcia. Uznałem jednak, że blaszki nie uda mi się tak złożyć jakbym chciał i byłoby to marnotrawstwo pieniędzy.

W związku  tym zakupiłem lufę RB Model, na której rzeczona osłona już jest i... nieco oszukałem. Otóż, całą lufę owinąłem warstewką folii aluminiowej. Wyszło to moim zdaniem całkiem fajnie.

This time I have to deal with aluminium barrel. The main problem was that the real vehicle has damaged thermal jacket. I considered many solutions - expensive aluminium barrels from Russian producers with PE thermal jackets for example. But I thought that I won't be able to do this well. So I decided to use cheaper barrel from RB Model and to make small deception...



The barrel from RB Model already has the thermal jacket, but it wasn't a problem for me. I wrapped the barrel with thin aluminium foil. This allowed me to make interesting and (In my opinion...) good-looking damages on thermal jacket.

Komentarze