Gallery: T-40S light tank, Hobby Boss 1:35

Jak zwykle na początku - zapraszam na profil Facebook AFVs in miniature - w przeciwieństwie do tej strony jest aktualizowany na bieżąco! 







First of all - I'd like to invite you to my Facebook profile AFVs in miniature - it's updated on regular basis, not as this page. 



Cześć, 

W trakcie budowy T-55A, gdy zaliczyłem przestój z powodu braku części miałem okazję stworzyć takiego szkraba. T-40S Hobby Bossa, kupiony za jakieś śmieszne pieniądze na ubiegłorocznym Black Friday. 

Hi, 
I built this model when I have a break with T-55A (I had to wait for some aftermarket parts). A Hobby Boss model, which I bought during last Black Friday. I replaced the Hobby Boss tracks with Miniart ones, I also added some resin accessoriess, and made fenders from thin aluminium plates. A whole building and painting process + building a base took me about two weeks. 




Wymieniłem mu gąsienice na te z T-60 Miniartu, dodałem trochę tobołków, a błotniki wykonałem z blaszki. Całość prac wraz z malowaniem i podstawką zamknęła się w dwóch tygodniach. 

Model jest luźno inspirowany pojedynczymi T-40, które do 1944 przetrwały w służbie na Froncie Karelskim. 






The model is inspired by last T-40s which fought on Karelian Front in 1944












Jeśli podobają Ci się moje modele i artykuły możesz wesprzeć mnie symboliczną kawką, żebym miał siłę zarywać noce i wyszukiwać, a potem budować ciekawe modele! 


If you like my works and articles you can easily support me with a symbolic coffee so that I can spend the next nights on searching for and then building interesting models!





Komentarze