środa, 13 sierpnia 2014

T-64BV - work in progress

Cześć,
Postanowiłem, że w swoim modelu też "przyspawam" tą okładzinę do wieży. Nie mam pewności czy na oryginale też to tak wygląda, ale:
- będzie ciekawiej,
- mało będzie z tego widać. ;)Toteż tak wygląda wieża po pierwszych pracach:
Improved surface on turret. I decided to make something similar to one of reference photos:





Poza wieżą z grubsza poskładana wanna z układem jezdnym, oraz koła.
I also made some progress on hull and wheels.



Co ciekawe w moim modelu nie ma żadnego problemu z niepasowaniem zębów gąsienic do kół. Wszystko jest okej.

Rozciąłem też jeden boczny panel z kostkami ERA i przygotowałem na wzór tego co widać na zdjęciu oryginału.
I cut open the side ERA panels. Now it's similar to the original one. 

Na próbę złożyłem też sobie 4 kostki ERA z zestawu ET... mam dwie wiadomości, dobrą i złą.
Dobra: - jeszcze tylko 236 kostek! :D
Zła - 4 kostki zajęły mi z pół godziny roboty... w tym tempie może skończę do świąt. :D
I tried to make some ERA bricks... Making this 4 bricks took me half-hour... But there is one good thing - it's only 236 bricks left! :) 

Pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz