wtorek, 8 września 2015

BMP-1P Debaltseve pocket - first steps

Cześć,

No, powoli udało mi się rozpocząć budowę. Na początek ogołociłem bandaże gumowe kół z bieżnika, pozbawiłem kadłub plastikowych błotników i przykleiłem trochę fototrawionej drobnicy. Ogólnie to większość czasu nad modelem upłynęła mi na studiowaniu instrukcji Voyagera, co mam zeszlifować i ściąć na modelu i jak złożyć to cholerstwo, które ma zastąpić zestawowe części... albo ta instrukcja jest jakaś felerna, albo ja. W każdym razie chwilami nie ogarniam co do czego, ale jakoś wybrnę.



Hi,
I have started! Firstly I glued chasis and wheels. Most time I spent on reading Voyager's instruction... There will be a lot of work with PE parts...

Pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz