BMP-1P - new photos

Witam,

Żeby nie było, że nic nie robiłem - działo się sporo:
- poprawiłem uchwyty na cieńsze.
- zmieniłem umiejscowienie jednego z nich na przodzie wozu zgodnie z radami Tomka,
- poskładałem w zasadzie wszystkie detale na kadłubie
- wieża z małymi wyjątkami też jest już bliżej niż dalej końca.

Postanowiłem też zamontować wyrzutnie granatów dymnych, mimo że oryginał tego nie miał - będzie ciekawiej.
Do sklejenia została już sama najgorsza drobnica i gąsienice. No i jak już wspominałem sporo spawania, szlifowania, trochę szpachli i innych poprawek tu i tam... Teoretycznie można by to zrobić w jeden wieczór, ale mi to raczej nie grozi. ;)


Hi,
As you can see the construction progress is quite big. I made almost all details on the hull, and quite a lot on the turret. Just a few more left. Also I have to glue the track links.
I decided to mount the smoke dischargers - although the real vehicle didn't have them. In my opinion the model with them looks much more interesting.



Pozdrowienia!

Komentarze